من خوبم.

حالم بهتره خدا را شکر.  رفتم و مامانم رو دیدم . پاش خیلی ورم کرده بود. و براش مچ بند جورابی بستن. هنوز تو حرف زدن اذیت بود اما حس کردم حالش بهتره. خیالم کمی راحت شد . گفتم بیام زودی خیال شما هم راحت کنم و برم که کلی کار دارم .

نظرات 3 + ارسال نظر
فرساد سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 11:22

حالا مه حال مانت خوب شد
تو هم دختر خوبی باش
سعی کن از زندکی خودت لذت ببری
از امکاناتی که داری و خیلی هاشون حتما ندید
ببین لذت بردن نباید مثل بقیه باشه
ممکن از آشپزی لذت ببری
ممکن از بافتنی لذت ببری ممکنه از ورزش
یا یادگرفتن یک زبان دیگه

ممنونم از محبت تون. اتفاقا خیلی به شیرینی پزی علاقه دارم و انجام میدم و لذت میبرم. بهرحال سعی میکنم راهی پیدا کنم برا بهتر شدن حالم .

طلوع ماه شنبه 22 آبان 1395 ساعت 17:46 http://mmnnpp.blog.ir

سلام.خداروشکر.مواظب خودت هم باش.کاش بشه کس دیگه ای هم کمک حالت باشه و کمتر خسته بشی.

سلام خوبی. ممنونم از محبتت

تیلوتیلو شنبه 22 آبان 1395 ساعت 10:32 http://meslehichkass.blogsky.com/

خدا را شکر
انشاله روز به روز هم بهبود پیدا میکنن
امیدوارم خودت هم خوب باشی

ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد