مامان عزیزم

ممنونم از همه کسانی که محبت شون شامل حال من میشه . از اون خواننده های خاموشی که مث خورشید میان و میدرخشن که با حرفاشون نوری تو دل من روشن کنن. از  اینکه بام همدردی میکنن و راه چاره میدن .

خیلی ناراحت و نگران مامانم هستم حالش خوب نیس . بیچاره دیگه از پس کاراش بر نمیات . میگن اثر داروهاست و خوب میشه . منم امیدوارم که همینطور باشه و مامانم دوباره سرحال و سرپا بشه . خیلی دردناکه مامانت همیشه راه بره و همه کاری کنه و عصای دست اطرافیان بوده ،حالا خودش اینقدر افتاده شده که برا کاراش باید دستش بگیری ببریش.  تازه بیچاره تعادل هم نداره . کارم شده گریه . دعا میکنم خوب بشه برا خودش نه برا من . دلم نمیخوات زجر و حرص زیر دست افتادن رو بکشه و خودخوری کنه . خدا هیچ پدر و مادری رو زمین گیر و محتاج نکنه . ایشالا امانتش رو سر پا ببره . دلم نمیخوات مامانم بشکنه . دلم نمیخوات خورد بشه . دلم نمیخوات محتاج من و امثال من بشه .

خدایا همه مریضها شفا بده.

مامان دوستم که گفتم رفته کما ،مرگ مغزی شد و تا دیشب پرونده زندگیش بسته شد و امروز تشییع جنازه ش بود .

خیلی فکرم آشفته و درگیره.  حتی گفتم دیگه باشگاه نرم . اما اطرافیان گفتن این تنها کاریه که تو برا دلت انجام میدی و ترکش نکن و کنار بقیه مسائل ادامه ش بده . ولی باور کنید میرم دیگه دلم قرص نیس همش تو فکر و نگرانم.

ببخشید که ناراحت تون کردم . زندگی من مث یه برج معلق میمونه که روز به روز داره کج تر میشه تا فرو بره . کاش فرو رفتن یه دفعه ای باشه نه با درد.

خدا به همه سلامتی بده.

نظرات 2 + ارسال نظر
طلوع ماه سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 18:54 http://mmnnpp.blog.ir

سلام.انشاالله مامانت سلامتی کامل رو بدست بیارن.مادر ستون خونه است.خیلی سخته دیدن ناراحتیش.قوی باش دوست خوبم.بخاطر مامانت.امیدوارم بهتر باشه حالت...

ممنونم عزیزم

تیلوتیلو یکشنبه 16 آبان 1395 ساعت 14:04 http://meslehichkass.blogsky.com/

چقدر غصه ناک دار شدی
خدا خودش بهت کمک کنه
غصه خوردن با غصه هات
عزیزدلم نگران نباش
انشاله همه چیز به بهترین شکل درست میشه

سلام تیلو جان خوبی . ممنون که بم سر زدی . این مدت خیلی مشکلات داشتم . البته تو نبودی نمیدونم همه رو خوندی یا نه .
ممنونم سلامت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد