برعکس دیگر چهارشنبه ها

امروز سمت چپ پهلوم خیلی درد میکنه . درحدی که حرکت های کوچیک هم دردناکه برام . میلی به صبونه خوردن هم نداشتم . برای باشگاه رفتن دل دل کردم . آخرش هم نرفتم چون با این درد که نمیتونم ورزش کنم .

راستش ورزش روز یکشنبه کمی سنگین تر بود و بدنم این چند روز هم کوفته بود.

دیروز هم که رفتم باشگاه وسایلم تو کمد مسئول باشگاه بود و کلیدش پیش پسر مسئول باشگاه مونده بود ، درنتیجه بخاطر نداشتن کفش ورزش نکردم . مربی یوگا هم به علت بالا رفتن فشارش بیچاره الان سه روزه که بستریه . و یوگا هم کنسل شد و من زودتر برگشتم خونه و هیچ ورزشی نکردم .

امروز هم که گفتم برم ورزش کنم حالم خوب نیود . یعنی تلافی ورزش خوب یکشنبه متاسفانه دراومد .

هنوز هم درد دارم و گاها تیر میکشه .

اینه که امروز برعکش چهارشنبه های دیگه که پای وبلاگ نمیومدم حالا اینجام .

خوشحالم که طلوع هم وبلاگ زد . ایشالا که لذت ببره از خونه جدیدش.

راستی دیروز با داداشم رفتم ملاقات مربی یوگا . چقدر خوشحال شد و کلللی تشکر کرد . و گفت اصلا انتظار نداشتم و راضی به زحمت نبودم . من و داداش دزدکی رفتیم البته همه اعضای خونه میدونستن غیر از اقا ...

نظرات 3 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 09:39 http://meslehichkass.blogsky.com/

بهتر شدی؟
حالت خوبه؟
رفتی کلاس ورزشت را؟

پریشب خیلی درد کشیدم . گاهی بهتر میشم اما حسش درونم هست که هنوز خوب نشدم . ورزش رو ایشالا فردا میرم . امروز ندارم

طلوع ماه چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 13:13 http://mmnnpp.blog.ir

سلام
ممنون که اومدی
انشاالله بهتر باشی

تیلوتیلو چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 10:30 http://meslehichkass.blogsky.com/

سلام خوشگل خانوم ورزشکار
بیشتر مراقب سلامتیت باش
خوب کاری کردی یواشکی رفتی
لذتش را بردی
مربی را هم خوشحال کردی
داری یواش یواش قدمای ریز برمیداریا... معلومه که راه را شروع کردی پیش به سوی موفقیت
هورا
هورا

ممنونم عزیزم . این مخفی کاری ها اصلا به دلم نمیچسبه و دوس ندارم . اما واقعا ناچارم واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد