موضوع نا معلوم

خیلی دارم فکر میکنم که چه پستی بذارم ؟؟؟

بذارین فقط بصورت یه جمله ای بگم براتون . شاید بعد حسم کشید بیشتر شرح بدم .

1- امروز کار بانکی دارم باید برم بانک و صد البته باید شرایطم رو جور کنم برای رفتن .

2- حساب بانکی بد جور در مضیغه قرار گرفته اما خدا بزرگه .

3- کلاس خصوصی که این مدت میرفتم به درخواست خانواده شاگردم قراره این هفته تموم بشه و درنتیجه مشکلات مالی تا حقوق بعدی بیشتر اذیتم خواهد کرد . بیشتر دلیل کنسلی کلاس برای اونا ساعت کلاسه ، چون من بخاطر بابام نمیتونم عصر کلاس بذارم همش برای 4 ظهر برنامه ریختم باهاشون و حالا از این تایم خسته شدن و میگن ما خصوصی گرفتیم که راحت باشیم نه اینکه بچه هامون رو از خواب ناز ظهر بپرونیم . تا حدی هم حق دارن اما منم محدودیت هام خیلی زیاده . دعا کنین یه جوری بشه ادامه بدن واقعا به پولش نیاز دارم . اگه سخت گیری های پدر نبود کلاسهای خیلی بیشتری میتونستم بگیرم و تکون حسابی به وضعیت مالی م میدادم اما هزار افسوس .

4-گوشی قبلی م اگه فروش بره خیلی خوب میشه.

5- حتی شارژ پولی گوشیم هم زود زود تموم میشه و هی مجبورم شارژ کنم .

6- خدا را شکر که همین راه باریکه درامد رو دارم وگرنه باید چه میکردم با این همه خواسته و نیاز . خدا را هزاران مرتبه شکر و سپاس . درامدم خیلی کمه اما دستم تو جیبمه . کسی برای دادن هزار تومن سرم منت نمیذاره .

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 11:12 http://khunamun.blogsky.com

کاش میشد یه عموی بزرگتری پدربزرگی کسی با این پدرت حرف بزنه

خودش بزرگ فامیله هیچ کس حریفش نمیشه

تیلوتیلو شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 10:29 http://meslehichkass.blogsky.com/

اصلا به پول بابا با منت نگاه نکن
شاید حرفم درست نباشه ولی وظیفه دارن که هزینه هات را تا جایی که میتونن بدن
پس ازشون پول بگیر
نباید که فقط سخت گیریهاشون را تحمل کنی
باید بهت کمک کنن
البته نظر منه
نمیخوام دخالت کنم

اون اصلا به اینکه باید حمایت مالی کنه اعتقاد نداره همش میگه ندارم وخیلی ازهزینه ها را قبول نداره اگه بدونه ماهی صد میدم باشگاه قلم پام خورد میکنه . میگه من فقط غذا بتون میدم اونم تازه با کلی منت . اوه کجای کاری قربونت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد