آشنایی با گیس گلابتون

مدت زیادیه که با سایت گیس گلابتون آشنا شدم اما راستش اول و آخرش رو نمی فهمیدم . میدیم که چیزهای خیلی مفیدی داره و آدم رو از دنیای تاریک غفلت و تکرار هر روزه درمیاره . اما نمیدونستم چطور ازش استفاده کنم . تا اینکه شنبه عضو سایت شدم و الان میتونم نظر بذارم و خیلی از خبرها رو بگیرم . یه قسمت داره به نام ( آرزوی خود را ثبت کنید ) . رفتم اون پست رو خوندم و دیدم چقد آرزو اونجا نوشته شده . که نمیدونم بگم خوشبختانه یا متاسفانه همه شون درباره ازدواج بودن . اما حس خوبی بهم دادن . منم رفتم و آرزوم رو ثبت کردم .

آرزو کردم که تا اردیبهشت سال دیگه یعنی 95 من با یه مرد خوب که منو بفهمه و بتونیم باهم خوشبخت بشیم ازدواج کنم . راستش همین که این آرزو رو ثبت کردم حال خوبی پیدا کردم . یه جورایی حس کردم پیش اومدنش خیلی نزدیک و شدنیه .

ما همیشه برای رسیدن به آرزوهامون دعا می کنیم و از خدا می خوایم و اونم میشنوه و شاید نیازی به واسطه هم اصلا نباشه منظورم اینه که نیازی نبوده که من تو سایت خانم دکتر آناهیتا علایی ، آرزوم رو ثبت کنم . خب اگه خدا میخواست بده میداد . اما نه ، چرا باید راههای ناچیز و دم دستی رو ندیده بگیریم . شاید یکی تو اون جمع بود که دعاش برای من گرفت و منم به آرزوم رسیدم .

متاسفانه شاید مشکل من و خیلی های دیگه این بوده که همیشه فکر کردیم باید کارهای بزرگ و سختی کنیم برای رسیدن به خواسته مون ، و همین تفکر باعث پا پس کشیدن و نا امیدی مون شده . راههای کوتاه رو هم باید رفت . راههای ساده رو باید امتحان کرد چه بسا که ریشه آرزوی من اونجا باشه و من ازش غافل باشم .

شما هم میتونید برید اونجا و آرزوتون رو هر چی که هست ثبت کنید . ازدواج ،سلامتی ،  پیدا کردن شغل ، بچه دار شدن ، یا هر چیزدیگه .

الهی همه حاجت روا بشن .

خلاصه دارم از مطالبش لذت میبرم . خیلی چیزها یاد میگیرم و از پیله تفکرات کهنه و خاک خورده خودم بیرون میام .

نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 00:04 http://khunamun.blogsky.com

میبینم که داری پستات رو طولانی میکنی. ایول ایول:))
عزیزه دلم خیلیم خوب کاری کردی منم به انرژی مثبت خیییییییلی اعتقاده دارم حتما یه نفر که نفسش حقه آمین میگه.
خدا خیلی مهربونه حتتتتتتتما حواسش بهت هست ماهم اگر قابا باشیم برای تو برای خودمون و همه دعا میکنیم.
دوستت دارم خانوم معلم:)

مرسی عزیزم مهربون

ای دا دوشنبه 14 دی 1394 ساعت 20:18 http://simplyordinary.mihanblog.com/

ببین عزیزم درسته همه چی دست خداست و نخواد نمیشه. ولی اگه چیزی رو میخوای خودت هم باید تلاش کنی.
یه طرز تفکری زمانی تو جامعه ما بود به خاطر سنتی بودن که دختر هیچکار نکنه و پسر باید دنبال دختر بدوه و این صحبتا.
تا حدی این مسیله ناز و نیاز درسته ولی الان دیگه اون تئوری سنگین رنگین یه جا بشین واسه همه جواب نمیده. مگر اینکه شخصی تو دوست و آشناش فرد مناسبی که اهل ازدواج سنتی باشه پیدا شه و ...
مخلص کلوم اینکه شما خودت هم سعی کن آشنا شی با افراد مناسب و اینو به هیچ وجه بد ندون.
گاهی یه سلام و حتی یه لبخند خیلی کارا میکنه.
امیدوارم به آرزوهات برسی

بله حق با شماست . همه چیز عوض شده . ممنونم از هم فکری تون

سیما دوشنبه 14 دی 1394 ساعت 15:54 http://gholak-banoo.persianblog.ir

عزیزم،
راستش من سال ۸۸ از مردادش یه حسی بهم می گفت تا عید قربان عقد می کنم. یعنی نمی دونم چراها، اما به دوستام می گفتم اونی که باید بیاد من رو ۱۵ آذر مال خودش می کنه. و ۱۵ آذر رسما رفتم توی شناسنامه آقای همسر. اینجور جاهاس که بهت می گم خدایی که اون بالا نشسته اینقده قشنگ صدای بنده هاش رو گوش می ده که حد نداره.
اونی که باید بیاد، می اد. در روش نبند، ولی بپا هر بی سر و پایی رو هم راه ندی.

چقد خوب . خدا کنه برا منم به تحقق برسه .

من دوشنبه 14 دی 1394 ساعت 11:56 http://meslehichkass.blogsky.com/

چقدر خوبه که خوشحالی
مطمئنم تا اردیبهشت به آرزوت میرسی

انشالا تو هم به آرزوهات برسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد