ادامه سپاسگزاری

امروز قراره تمرین روزسوم رو انجام بدم . حالا میخوام براتون از تمرینات دو روز قبل بگم .

هر روز شما باید ده موهبتی که تو زندگی تون دارید رو لیست کنید و بگید چرا براتون مهم هستند و بعد از خوندن هر مورد سه بار بگید سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم .

مثلا:  من بسیار خوشبختم چون چشمان سالمی دارم زیرا با آنها میتوانم زیبای های دنیا را ببینم .


باید بتونید سپاسگزاری رو از درون احساس کنید و سر زبونی نباشه . و شب که میخوابید اتفاقات خوب اون روز رو یادآوری کنید و برای هر کدوم سپاسگزاری کنید و مهمترین اتفاق رو در اخر یادآوری کنید و باز هم سپاسگزاری کنید .

کلا باید روز رو با سپاسگزاری شروع کنید و شب که می خوابید با سپاسگزاری تمام کنید. 

اسم کتاب معجزه شکرگزاری

نویسنده راندا برن

مترجم وامق عسکری

قیمتش هم خوبه 13000 تومن


حالا من هر روز سعی میکنم بابت چیزهای بیشتری از خدا و اطرافیانم سپاسگزار باشم . تو این کتاب میگه سپاسگزاری باعث میشه قدر داشته هاتون رو بدونید و غصه نداشته ها رو نخورید . یعنی اگر سپاسگزاری درونی و قلبی باشه به شما فرصت نمیده که یادتون بیفته چی ندارید .

میگه بعد از انجام این 28 روز تمرین شما خیلی چیزهایی را که درونا میخواید به دست خواهید آورد .


نوشتن هر روز 10 موهبت خیلی چیز خوبیه . یادمون میندازه که چه چیزهایی داریم که هیچوقت حتی به شمار هم نیاوردیم . من هر روز بخاطر چشمی که باش  می بینم و گوشی که باش میشنوم و بینی که باش بو میکنم و دهانی که باش حرف میزنم و دست و پایی که باشون حرکت و کار میکنم و خیلی چیزای دیگه خدا رو شکر میکنم.

کلاس یوگا باعث شده تلاش کنم خودم رو عوض کنم . شاید اگه چند سال پیش یوگا رفته بودم حالا جایی برای نداشته ها تو زندگیم نبود . واقعیتش اینه که همیشه احساس کردم خیلی چیزها را ندارم و واقعیت هم همینه اما هی باشون جنگیدم و خودم رو داغون کردم و اونا همچنان سر جاشون هستن . با این حسها انرژی های منفی رو در خودم و زندگیم قوی تر کردم و برای همینه که انرژی های مثبت سراغم نیومد و آرزوهام برآورده نشد . اما حالا دارم تلاش میکنم بهتر و درست تر فکر کنم . نمیدونم چقدر و کی موفق بشم اما مهم اینه که دارم تلاش میکنم . بهر حال منم خدایی دارم که حواسش بهم هست و یه روزی دستم رو میگیره و اونچه میخوام رو بهم میده و ازش سپاسگزارم که هست ...

نظرات 3 + ارسال نظر
من چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 08:07 http://meslehichkass.blogsky.com/

ما هم با شما تمریم شروع کردیما

زهرا دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 16:23 http://khunamun.blogsky.com

چقدم خوب. واقعا هم همینه.
انقدر به جاهای خالی تو زندگیامون فکر میکنیم که چیزای خوب دوروبرمون رو نمیبینیم. این کتاب خیلی دید خوبی به آدم میده. من خیلی خوشم اومد.
من قبلنا کتاب از حال بد به حال خوب دکتر برنز رو خونده بودم یه چیزی تو این مایه ها بود که برای بهتد شدن بود. کلا دید مثبت خیلی قشنگه.
سپاسگزارم عزیزم که هستی که اومدم خوندمت و اینهمه چیز یاد گرفتم.
سپاسگذارم
سپاسگزارم
سپاسگزارم♥♥♥♥♥

من دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 13:53 http://meslehichkass.blogsky.com/

چه جالب
چه خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد