سپاسگزاری

چند روزی هست که خوندن کتاب معجزه شکرگزاری رو شروع کردم و دارم سعی میکنم هر کلمه ش رو مزه مزه و احساس کنم . سعی میکنم برای همه انچه دارم و ندارم سپاسگزاری کنم . کتاب خیلی خوبیه و ازش خوشم اومده . دوس دارم تغییرات بهتری در زندگیم بوجود بیارم . این کتاب حس شکرگزاری رو در انسان تقویت میکنه . 28 تمرین در طول 28 روز را میده که باید باهاش پیش برم و من امروز قراره تمرین روز دوم رو انجام بدم .

روزانه هام مثل همیشه میگذره و اتفاق متفاوتی پیش نیومده . کلاسهام هنوز کاملا تشکیل نشدن و تق و لق هستن. کلاس فرانسه این هفته را نشد برم چون مامانم خونه نبود و من گیر آشپزخونه و کارهای خونه بودم . اما یوگا رو مرتب میرم و دوستش دارم .

اینجا از هوای پاییزی هنوز خبری نیس و هوا شرجی و کولرها روشن هستن. ماه دوم پاییز داره میات و ما تو تابستون جا موندیم . پس کی خنکی و سرمای پاییز رو تجربه کنیم . سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم .  من اولش که تو حیاط میرم اووف میگم بعد یه دفعه یادم میفته که باید برای همه چیز سپاسگزار باشم . و یه دفعه حالم خوب و خنک میشه وتحمل  گرما برام آسون .

سپاسگزارم برای اینکه اگر هیچ چیز ندارم اما خدا را دارم.

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا شنبه 25 مهر 1394 ساعت 23:40 http://khunamun.blogsky.com

چقدر این پست حال منو خوب کرد:)
انرژی توش بود:)
امشب اخبار گفت جنوبم قراره بارون بیاد اگر اشتباه نکنم گفت جنوب.
سپاسگزارم به خاطر این پست زیبا و پر روحیه:)))
راستی اگر دوست داشتی گاهی تمرینهای کتابت رو اینجا هم بگو. منم میرم دنبالش تهیش کنم.

سلام عزیزم خوبی . منم سپاسگذارم که تو رو دارم به عنوان یه دوست . حتما مینویسم.

من شنبه 25 مهر 1394 ساعت 10:48 http://meslehichkass.blogsky.com/

کاش تمرینایی که میکنی به طور خلاصه و تجربی مینوشتی
شاید ما هم شکر گزار شدیم....

چشم حتما مینویسم

من شنبه 25 مهر 1394 ساعت 10:46 http://meslehichkass.blogsky.com/

چقدر تو ماهی دختر
یه عالمه انرژی از توی پیامت برداشتم قایم کردم تو جیب مانتوم....

چقد خوووووب . خوشحالم کردی. سعی میکنم بازم برات بفرستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد